Elvileg könnyűnek tűnhet jó munkaerőt,bejárónőt találni, hiszen sok a munkanélküli.
2010. november–2011. januárban a 15–74 éves foglalkoztatottak létszáma 3 millió 776 ezer fő volt, ami 0,7%-
Ez azt jelenti,hogy rengetegen vannak a munkára "éhezők" között. Persze ezek csak adatok. Nem reális adatok. Ezt tudja,sejti mindenki. A munkanélküliek nagy része dolgozik. Ezt tudják,sejtik a pártok, tudják,sejtik az emberek.
Mégis relatíve sokan vannak jelentkezők egy-egy bejárónői álláshirdetésre. Sokan tényleg munkanélküliek, sokan főállásuk mellett jövedelem kiegészítésre kényszerülnek. Akik kényszerből jelentkeznek takarítani, bejárónőnek,azok közül a legkissebb az esély arra,hogy jó, hosszútávú, megbízható bejárónővé "érjen" a jelentkező. De nem kizárt. Előfordul. Az elmúlt évek tapasztalatait figyelembe véve itt "legszomorúbb" a sikeres munkavállalási arány.0,5 százalék. Kb. 200 jelentkezőből 1-2 bejárónő lesz profi, kiváló, megbízható munkaerő.
Oly kevesen vannak, akik bejárónőként,takarítóként szeretnének dolgozni.Ezek általában a min. 3 évet takarítással foglalkozó, normális referenciákkal rendelkező jelentkezők.Azért itt jobb arányokat tudunk szerencsére említeni, a sikeres munkavállalási arány Kb 5-10 %. Körülbelül 10 jelntkezőből 1-2 jó takarító, bejárónő vállik.
Ezen okok miatt le kell,hogy vonjam a megfelelő következtetést:
A jó bejárónő ritka,mint a fehér holló.
Nagyon sok időbe,energiába kerül,amíg egy jó takarítót, bejárónőt magunk között tudhatunk,akivel elégedettek az ügyfeleink.De nem adjuk fel soha, addig keresünk, amíg találunk. Ez az alapvető szolgáltatása a takarítócégnek. A szakmai hozzáértésén kívül tud olyan személyeket, akik megfelelelőek a takarítási feladatok elvégzésére. És ennek ára van. A takarítócég sokszor többe kerül,mintha egyenesen az expresszből vesz fel valaki 1-1 takarító jelöltet. Viszont hosszabb távon sokkal olcsóbb, kedvezőbb, ugyanis nem kell időt fordítani a megfelelő személy keresgélésére, nem kell a károkozásokért a tulajdonosnak saját zsebből fizetni. ( Valószínű a takarító nem fogja tudni megfizetni az okozott kárt, ellenben egy takarítócégnek van biztosítása ) Nem kell az esetlegesen eltűnű tárgyak miatt aggódni,egy jó takarítócég sajnos kénytelen tesztelni a takarítókat ilyen szempontból is.Mire kikerül egy ügyfélhez egy takarítócéges bejárónő, takarító, hasonló szűrővizsgálatokon esik át, mint amit az FBI végez a tanoncain. :)
Ajánljuk,hogy próbálja ki a bejárónői szolgáltatásunkat,hogy olyan dolgokra tudja fordítani az idejét, amiben örömét leli. Tel: +36309004700
Itt van egy elrettentő példa arról,hogy valakinek már elege lett a bejárónő keresgélésből:
-aki tök mindegy, hogy mennyit kap, mert úgyis kevesebbet fog elvégezni, és úgyis több pénzt akar.
-Először is az "én ám nem is vagyok takarító, hanem ..." kezdetű szöveg a részükről. Miért ciki, ha valaki takarít, mért kel rögtön megmagyarázni, hogy nem az? Ha úgy hozta a sors, hogy a piaci órabér többszörösét kínáló bejárónői munkát végezze, az nagyon is rendben van. Aki így kezdi, attól már sok jót nem várok, s ezzel a jó bejárónő után epekedő sorstársaim is így vannak. -Meg kell magyarázni, hogy mi az a FELÜLET. Hogy ami porosodik, koszolódik, stb., az akárhogy legyen is, takarítandó. Hogy csak azért, mert kevéssé látszik, vagy eldugott helyen van, vagy bármi másért, de meg kell tisztítani. Hogy a port úgy kell letörölni és kirázni, hogy az ne szálljon vissza, hogy fentről lefele kell haladni, stb. Hiába magyarázom, képtelenség ilyet kérni, mikor vége a munkának, sok helyütt továbbra is áll a por. Aki ebből a szakmunkából akar megélni, annak bizony tudnia kéne, hogyan kell elvégezni. -Még van egy jópár, de most nincs időm folytatni...
források:
https://haziasszony.blogter.hu/206428/bejarono_-_blues